Category: Bilder | 2010-03-16 | 22:50:21

Popstar! magazine

i dag var jag ute på stan och kikade in i en bokhandel. där fanns det otroligt många tidningar från hela världen. det fanns 2 stycken med Justin på Förstasidan!

de två köpte jag direkt, men oturlig som jag är så glömde jag de hemma hos min brorsa. men så fort jag får tag på det ska jag visa var enda sida för er. i den ena var det kanske 6 posters + en mega poster och den andra var det bara lite snack om honom.

Till dess får ni hålla er !


bild från resan till Bahamas med familj och vänner.
Postat av: emma

åh villl ha jag bor i göteborg och de säljer inte sådana tidningar från hela världen här :`(

2010-03-16 @ 23:36:47
URL: http://justinbiebermusik.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: