Category: | 2010-03-29 | 15:45:45

mimade justin på KCA ?

Jag har sett på visa amerikanska tidningar att dem skrivit att Justin mimade på Kids Choice Awards. Och jag tkr absolut inte att han gjorde de . man hör ju att det är hans vanlig röst och ibland så hör man lite målbrottsbrytningar hah :D. vad tkr ni ? titta in videon här nere och säg vad ni tkr ? tkr ni att det ser ut som om han mimar ? elr hör man att det är hans egna röst ? jag tror att han inte mimar!!


det här är typ tredje gången jag lägger upp den här videon på bloggen haha xD.

Här är en bild på Justin och Katy Perry. Katy Perry var verkligen på Justin på KCA :O ! haha. men det är klart vem skulle inte vara de ?
Katy Perry and Justin Biebe
Postat av: Jasmine

Jag tror att han mimar, det ser ut som det iaf...

Även om det låter typ live...

2010-03-29 @ 19:55:04
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: beatrice

nej justin mimade inte?:P det hör man tydligt!!



dumma tidningar som inte kan höra skillnad på justins riktiga röst och studioversionen -.-

2010-03-29 @ 23:37:04
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: