Category: | 2010-03-19 | 20:55:44

mer bilder från då justin räddade fanet

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

titta vad jag hittade för två bilder:
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
en tjej som är påväg att bli fjortis och en tjej som är fjortis. fan nu har fjortisarna upptäckt justin! Det var ganska många fjortisar i England. Ser jag på alla bilder nu . Så England kanske är lite efter ? 
undra egentligen vad han tkr om fjortisar? haha. eftersom han gör rocktecknet hela tiden så tror inte jag att han gillar fjortisar(skojar bara me er)
Postat av: beatrice

haha du skriver roligt xD

var hittade du alla bilder? :) och justins engelska fans är typ galna xD justin är så snygg så jag tror jag dör :)<33333

2010-03-19 @ 23:03:16
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: