Category: | 2010-03-21 | 22:49:31

Justin vill göra något större

intejuven på eng :  Justin Bieber dished to Billboard about his career: 'I'm only 16 once. I got to live like it. I just think that I have enough fans, so I could pull in the people. I don't really get nervous anymore. I've already performed at Madison Square Garden, and I've performed for an hour before. What's the difference.'

Justin also wants to act and his manager has raised funds to develop feature film projects. 'I don't want to do the 'Hannah Montana' thing.' On being part of the 'teen craze': 'There's more people that like me than there are who hate me, so I kind of brush it off.

People say, 'Oh, people just like him because he's pretty.' Or the funniest one: 'When he goes through puberty, he's not going to be a good singer anymore. How does that make sense when we've seen people like Michael Jackson and Usher and Justin Timberlake and all these famous singers do it?'

interjuven på svenska: Justin Bieber berättadelite om sin karriär till Billboard: "Jag är bara 16 år en gång. Jag fick leva som det. Jag tycker bara att jag har tillräckligt med fans, så jag kunde dra åt folket. Jag är riktigt aldrig nervös längre. Jag har redan uppträtt på Madison Square Garden, och jag uppträdde en timme innan. Vad är skillanden. "

Justin vill också agera och hans chef har tagit upp medel för att utveckla projekt spelfilm. "Jag vill inte göra" Hannah Montana "sak". Den är en del av "teen craze": "Det är fler som gillar mig än vad det är som hatar mig. Så jag försöker använda de.

Folk säger: "Åh, folk gillar bara honom för att han är så söt." Eller den roligaste: "När han går igenom puberteten,då kommer han inte vara en bra sångerska längre. Hur låter det vettigt när vi har sett människor som Michael Jackson och Usher och Justin Timberlake och alla dessa berömda sångare göra det? "

Klicka för stor bild Klicka för stor bild
bilder från Alan Carr 's show när han var i England.
Postat av: hanna

hehe, jag tycker det är gulligt att det står sångerska :]

och nej, jag var inte ironisk :D

2010-03-22 @ 21:28:24
URL: http://hkhajeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: