Category: | 2010-03-17 | 17:30:40

justin twittrade precis

now doing press phoners in the UK...going 2 b interviewed by Alan Carr 2nite. heard he is a funny dude from @rihanna . should be interesting

jag förstår inte det första. men det andra är att han ska bli interjuvad av alan carr ikväll.och att han hörde att alan var en rolig polare från Rihanna. det ska bli intressant.
några minuter senare twittrade han:

then going to get some sleep and then up early to hit @gmtv in the morn then mtv and then a private show for the bosses. yep the bosses. lol

okej då vet vi att han kommer bli interjuvad ikväll sen direkt efter den interjuven ska han hem och sova för han ska upp tidigt till GMTV på morgonen och sen ska han till MTV och sen en privat show för cheferna.

och den dära GMTV showen han ska på på morgonen är ju det hära som jag skrev i det HÄR inlägget.

och han twittrade det här också (det är gryyymt ju!!):
WOW - U SMILE is #2 in Canada and #3 in the US!! Thanks everyone. Lets go for our first #1!! When U SMILE I SMILE. thanks everyone

Postat av: beatrice

hej!:) nu har jag twitter :D följ mig snälla? :)



twitter.com/bieberlover0427



2010-03-17 @ 17:35:02
URL: http://beatricepaal.blogg.se/
Postat av: beatrice

sv: hihi okej :)

2010-03-17 @ 17:55:53
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: