Category: | 2010-03-16 | 02:12:46

JUSTIN BIEBER VAR LIVE PÅ RADIOSTATIONEN Z100

ja det var han. jag såg de . och det var första gången jag såg någonting live utav honom . elr live jag såg ju inte honom live men live på datorn haha :D . jag satt och filmade hela tiden, så det blev inga bilder :(. men dem sa att imorgonbitti(för new york, och för oss är klockan typ 14-15 då) så skulle det komma upp en video tror jag . jag är inte säker. och massa bilder sa dem. men annars så täntke ja ladda upp dem tre videosarna jag filmade nu på justin på youtube. Men vi får se hur de blir imorgon. men nu måste ja sova. god natt, sov gott JB fans! :)

 såhär som justin kommer jag nog se ut snart haha xD

Postat av: emma

sv: :D a det var det , min mobil har ngt problem så den kan inte importera videorna till datan , men vilken tid slutade du att titta igår ^^?

2010-03-16 @ 07:45:02
URL: http://justinbiebermusik.blogg.se/
Postat av: beatrice

jag ställde väckarklockan på kvart i ett men var så trött att jag misade det :(

2010-03-16 @ 12:11:39
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: