Category: | 2010-03-19 | 14:16:30

Alan Carr's show

justin var ju på alan carrs show igår och blev interjuvad och dansade lite ;)
och jag har också hört att englands fan är helt crazyy ?? jag har sett massa videosar. men min data tillåter inte att gå in på vissa sidor som ja brukar gå in på . så kan tyvärr inte lägga upp dem på bloggen :(

men här är videosarna från alan carr's show :P

Postat av: hanna

den andra videon ingår ju dock i den första så den är ju faktiskt inte så viktig :)

måste tillägga att jag satt och skrattade för mig själv hur länge som helst kl 7 imorse när justin spottar ut "maten" i handen på alan,

hahha helt jävla SJUKT! :D

2010-03-19 @ 14:51:50
URL: http://hkhajeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: