Category: | 2010-06-27 | 20:23:00

US Bank Arena, Cincinnati Ohio; igår

asså eftersom Justin ser likadan ut på alla konserter och allt, så kanske vi inte komma slänga upp bilder eller videosar från varje konsert. eftersom allt är likadant. men om det är något speciellt som hänt på någon konsert så slänger vi in det ;) Och ibland kanske det inte alls finns något att blogga om så då kanske vi slänger upp ett inlägg med bilder och videosar från den konserten. Som nu , nu fick jag största lusten att lägga in lite bilder från igår ;)

bilde-11.jpegbilde-12.jpegbilde-13.jpegbilde-2.jpegbilde-4.jpegbilde-5.jpeg GUD VAD SNYGG!

bilde-6.jpegbilde-7.jpegbilde-8.jpegbilde-9.jpegbilde.jpeg

 

Never Let You Go / Favorite Girl 

Postat av: Adela

fick justin tårar när han sjöng down to earth ?

2010-06-27 @ 21:07:10
Postat av: iloveyoujustinbieber<3

TJEJER NI E VERKLIGEN GRYMA !!!!!<3

jag tycker ni e helt enkelt underbara, ni älskar justin lika mycket som ja gör och det ska ni ha beröm för.

ALLA SOM ÄLSKAR JUSTIN HAR EN PLATS I HANS HJÄRTA ÄVEN IFALL VI INTE KÄNNER HONOM.



VI ÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR ER SOM SKRIVER OM HONOM, TACK SÅ MYCKET TJEJER NI E HELT HOPPLÖST UNDERBARA (: <3<3<3



en tjej som verkligen vill träffa justin när han kommer till sverige men som inte kan :((

för att jag bor för långt ifrån stockholm eller vart han ska komma någonstans i dom storstäderna :(<3



i will keep my dreams up, and try as hard as i can to meet the guy for me <3<3



UNDERBARA TJEJER SKA JA BARA SÄGA ÄNNU EN GÅNG !:) <3

2010-06-28 @ 02:31:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: