Category: | 2010-06-16 | 16:50:16

rykte- justin brytit nacken?

osant rykte!

Ett rykte som började spridas i tisdags morse, den 15: e juni att Justin Bieber,
hade brutit nacken i en bilolycka. Denna nyhet störde
Justin's fans och släktingar.

Om det var sant, så hade Justin isånnafall återhämtat sig väldigt fort. Han mådde bra och gjorde sina vanliga
funketioner perfekt efter denna nyhet.

INTE SANT! Justin har inte brytit någon nacke? haha



Postat av: Anonym

Jag tror inte ens ni förstår hur jävla skitbra denna bloggen är. Helt ärligt. Jag är beroende. Här står allt. Allt. Så jävla bra skrivet, så jävla bra fakta, jag älskar denna bloggen. Är fucking såld på den. Den är min startsida. Jag älskar den. Fortsätt som ni gör tjejer, för fyfAAAAAAAAAN vad bra den är.

2010-06-16 @ 16:58:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: