Category: | 2010-06-18 | 22:47:41

oprah show

jag fick en jätte lust att titta på hela programet när justin var med i Oprah. Och asså shiit han gör så många överraskningar för alla. Den bästa överrraskningen är ju när dem går in i limon och så är det han som sitter där fram! helt sjukt.

Ni måste kolla på den, jag skrek vissa gånger för att han är så snygggg!!




på den här videon hör jag typ ingenting även fast jag har på högsta volym. hur är det för er ?


backstage :


han ser jätte trött ut och sen låter han hes. naaa gubben!
Postat av: Amanda- I HAVE BIEBER fever<3<3

Han är sååå snäll asså ja skulle göra vad som helst för att vara där<3<3<3<3 han är värkligen världens sötaste och snällaste människa. Älskar eran blogg!!!

I HAVE BIEBER - FEVER!!!!!!!!!

I LÖÖÖÖÖÖVVEEEE JUSTIN BIEBER

2010-06-19 @ 09:15:35
Postat av: Jennie

lyllo dom tjejerna, jag vill va dom :O adda mej på msn :) [email protected]

2010-06-19 @ 13:53:51
URL: http://jenniiele.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: