Category: | 2010-06-16 | 16:56:18

om du har twitter. ge inte upp, justin kommer följa dig!

TORONTO — For smitten Justin Bieber fans, a 140-character Twitter message
 from the mop-topped heartthrob is the equivalent of a bouquet from their beloved.

So when the 16-year-old Stratford, Ont., native interacts directly with his teenage fans,
 it’s an experience they don’t soon forget.

“He wrote to me once,” said 14-year-old Brittany Collins of Oshawa, Ont. “I got really
excited. I saved it and put it on Facebook. I was so happy. I couldn’t believe he actually did it.”

She waits a second, then beams.

“He follows me.”

For generations, teenybopper performers have sent young hearts aflutter, from the Bay
City Rollers, to Shaun Cassidy, to the New Kids on the Block and the Jonas Brothers. But
experts note those performers have never communicated with their fans as directly as the
 social media-savvy Bieber. And that’s helping to build his massive hype.

SVENSKA :

TORONTO - har skickat massa twitter-meddelanden till Justin Bieber
 
från mop-toppad heartthrob motsvarar en bukett från sin älskade.

Så när den 16-åriga Stratford, Ont., Infödda interagerar direkt med sina tonåriga fans,
 
det är en upplevelse som de inte snart glömma.

"Han skrev till mig en gång, sade 14-åriga Brittany Collins i Oshawa, Ont. "Jag blev verkligen
upphetsad. Jag sparade den och la in den på Facebook. Jag var så lycklig. Jag kunde inte tro att han faktiskt gjorde det. "

Hon väntade en sekund, då balkar det.

"Han följer mig."

Under generationer har teenybopper artister skickat unga hjärtan aflutter från Bay
City Rollers, till Shaun Cassidy, till New Kids On The Block och Jonas Brothers. Men
Experterna påpekar de utövande konstnärer har aldrig kommunicerat med sina fans så direkt som
 
social media-savvy Bieber. Och det gäller att bygga upp sin massiva hype.


Postat av: ida

ni ska veta att för mig så satt jag & skrev : snälla följ mig ca 20 grr . men det hände inget . sen ändrade jag namn till bieber_idalager ist för bara idalager ! & genast fick jag en ny followers & jag kollade så var det självaste justin bieber :D

2010-06-16 @ 23:19:55
URL: http://idalager.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: