Category: | 2010-06-12 | 19:45:30

Ljuger Justin mycket?



Den 16-åriga popstjärnan har blivit "hem-skolad" sedan hans karriär satte fart. Han tycker det är jätteskönt att inte behöva gå till skolan varje dag..

Stjärnan avslöjar att han brukade ljuga nästan hela tiden innan. Han ändrade till och med sitt dåliga betyg på ett prov så att hans mamma inte skulle få veta hur dåligt det var.

"Jag ljuger mycket" berättade Justin för Top of the Pops magazine. "För några år sedan hade jag ett F i betyg på ett prov, men jag ändrade det till ett B med lärarens penna!"

"Min mamma var tvungen att skriva på att hon hade sett det innan jag skulle lämna tillbaka det, så hon visste aldrig hur dåligt det faktiskt var!"

Justin har också ljugit för sin mamma om lite mer oviktiga saker. En gång sa han till sin mamma att han hade bakat en tårta till hennes födelsedag alldeles själv, när han egentligen hade köpt den på ett bageri.

"Det är inte första gången jag har ljugit" skrattade han. "Jag berättade för henne att jag hade bakat en födelsedagstårta till henne en gång, men egentligen köpte jag den bara av en bagare. Jag skulle ha gjort det själv om jag visste hur man gjorde, men jag var rädd att jag skulle misslyckas."
Postat av: lizaochvickan

hey :)

du ser ut att tycka om justin bieber. det gör vi också :p

haha, men iallfall visst är han grym?! :p <3

2010-06-13 @ 12:10:10
URL: http://fanavjustinbieber.blogg.se/
Postat av: liza

sv: hiih! :D

han är bara för bra! :p

vilken är din bästa låt med honom? :p

2010-06-13 @ 12:22:05
URL: http://fanavjustinbieber.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: