Category: | 2010-06-29 | 12:59:38

justins röst har verklingen FÖRÄNDRAS

videon måste ses!!
Tack så jätte mycket för tipset anonym . Jag hade inte sett videon tidigare. Så nu när jag såg den blev jag nästan lite chockad hur hans röst har förändras, för jag har faktiskt inte märkt så jätte mycket. Men det kanske är för att man lyssnar på honom varje dag haha :D
tack så jätte mycket för tipset!
om du som sitter där hemma och läser det här, du kanske tänker aa men kan dem inte lägga upp den här låten med justin eller den här bilden eller den här videon, aa vad som helst som har med justin att göra. hugg till då och säg det till oss, så fixar vi det ;) men kom ihåg att säga det på ett schysst sätt!



Postat av: Johanna

Fan vad sexigt! ;) Raaw älskar hans mörka röst :)

2010-06-29 @ 13:16:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: