Category: | 2010-06-20 | 00:55:24

justin vill ha en smart tjej

Justin Bieber chattade med Absolute Now om vad han behöver i en flickvän: "Hon måste ha en bra personlighet, humor, fina ögon och vara smart. Vad är det för mening att ha en jättesnygg tjej om man inte kan prata med henne?"

"Man vill ju kunna sitta ner och äta middag med någon som man faktiskt kan ha en ordentlig konversation med. Jag gillar inte tjejer som har för mycket smink så att man knappt kan se deras ansikte. Vissa tjejer är vackra men osäkra och ser mycker bättre ut utan smink, men ändå så bestämmer de sig för att använda jättemycket."

Om att bjuda ut en tjej: "Det beror på situationen. Men först tänker jag inte låta henne få veta, du måste ju ta det lugnt. Sen, kanske mot slutet av konverationen, frågar jag något som, 'Har du något telefon nummer som jag kan nå dig på?' Det är hur det brukar gå till"

 otroligt gammal bild

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: