Category: | 2010-06-27 | 00:51:39

justin blev ledsen

När justin uppträde i förregår den 24 juni i torsdags. Då grät han när han sjöng down to earth och det har vi skrivit i det HÄR inlägget. Och vi fick en kommentar på det inlägget som var såhär :

Aa, den här videon som Adela tipsade om nu som är han nedanför. Den är verkligen sevärd. För man märker att Justin sjunger inte ibland för att han har liksom gråten i rösten sen sätter han sig på stolen och sjunger lite tar det sista sen går han av. Och Dan och han andra gitarristen märker att något är fel så dem går liksom fram och tar över och spelar gitarr. Och Justin kommer inte tillbaka. Så det var sant att Justin grät och gick ut.

när jag såg den här videon , så fick jag tårar i ögonen. Men det var från 0:17 och framåt


här är typ som en närbild att man ser att han har tårar i ögonen. Det ser ni vid 0:18
Postat av: Adela

tack för att ni tog upp min kommentar men man blir jätte ledsen att han är ledsen :/

2010-06-27 @ 12:47:14
Postat av: Jennie

det är så synd om honom, jag har bara lust och vara där och trösta honom <3<3

2010-06-27 @ 13:52:56
URL: http://jenniiele.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: