Category: | 2010-06-25 | 01:09:30

jessica jarell berättar om första my world stoppet

Jessica Jarrell is one lucky girl. Not only does she sing 'Overboard' with Justin Bieber on his album 'My World 2.0,' but the 15-year-old L.A. native is also on tour with JB now. The first leg of the North American run will hit the U.S. and Canada through September.
Jessica and Justin kicked off the 'My World' tour in Hartford, and according to the energetic singer, the experience was incredible.

"I just got done with the show," she says. "It was AMAZING! I had he best time! Before the show I was super excited to go out and do it after all the rehearsals. As I was getting ready I kept wondering what it would be like...and it was so cool!"

Of course, the audience went wild when both Jessica and Justin hit the stage together. "The fans were absolutely awesome!" she continues. "I loved performing 'Overboard' with Justin...it was great to be able to do that song for everyone because it is definitely one of my favorites. I can't believe this was my first show! I felt so at home on the stage and like I said I had a BLAST. I can't wait for the other shows! All of them are gonna be so much fun!"

SVENSKA :

Jessica Jarell är en lycklig flicka. Inte bara sjunger hon 'Overboard' med Justin Bieber på hans album 'My World 2.0'- Utan 15-åringen är också med på JB's tour nu. Den första delen av den nordamerikanska touren kommer att vara i USA och Kanada till september.
Jessica och Justin startade igång 'My World' touren i Hartford, och enligt den energiska sångerskan har erfarenheterna varit otroliga.

"Jag har just blivit klar med en show", säger hon. "Det var helt FANTASTISKT! Jag hade den bästa tiden. Före showen var jag jätte peppad för att gå ut och köra allt efter repetitionerna. Men samtidigt så undrade jag hur det kommer vara.. och det var häftigt!"

Sjävklart, var publiken helt vilda när både Jessica och Justin tog scenen tillsammans. "Fansen var absolut grymma!" säger hon. " Jag älskade att uppträda 'Overboard' med Justin.. Det kändes bra att vara delaktig i att göra den sången för alla, för det är definitivt en utav mina favoriter. Jag kan inte fatta att det är min första show! Jag känner mig så hemma på senen och som jag sa jag hade det skitkul. Jag kan inte vänta tills dem andra showerna! Alla dem kommer att bli så roliga!"




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: