Category: | 2010-06-26 | 11:54:02

fatta vad långt justin har kommit

rubriken säger ganska mycket. Men vi är så otroligt stolta över Justin att han har kommit så långt och det här är bara början för honom.

förrutom var han liksom här :

 

och nu är han här :

 ps. Djtayjames (Justins Dj) han la upp den här videon för 14 timmar sen . Och den är från my world touren fast från en annan vinkel ;)

Postat av: ANONYM (:

hejj tjejer, jag vill verkligen ge komplimanger för er blogg.

jag verkligen älskar den, jag får reda på jätte mycket och det känns bra, för justin e en kille jag älskar och att ni också gör det och skriver om honom hjälper mejj mycket:)

ni e verkligen jättebra och fortsätt som ni gör,er blogg hjälper inte bara mejj det hjälper alla andra där ute som älskar justin & som vill veta mycket mer om honom & hans vardagar :)

tack för att ni orkar skriva och för att denna bloggen finns ni e underbara :) <3<3



JUSTINBIEBERFOREVERINOURHEARTS<3<3<3<3



fråga: kommer justin verkligen itne komma t sverige? ;(( <3

2010-06-26 @ 14:36:48
Postat av: Jennie

här är en video när justin blir tårögd http://www.youtube.com/watch?v=l-qbonLihr4&p

det är så synd om honom ;(

2010-06-26 @ 15:14:00
URL: http://jenniiele.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: