Category: | 2010-06-29 | 01:05:52

du kan vinna biljetter till teen choice awards

jaa, Du kan vinna biljetter till Teen Choice Awards som vi skrev om i inlägget under. Det kanske blir första gången du får se Justin live ? :D


Okej, Teen Choice Awards kommer vara den 9 Augusti mellan 8-7 tiden på Fox.

Invisalign Teen vill erbjuda dig att få se Justin live på teen choice awards. Just nu är du villig att vinna en resa för 4 till 2010 Teen Choice Awards, och vinsten är inte bara att få biljetter till Teen Choice Awards utan också att du får flyg,hotell och transport. OCH du kommer få 4 VIP BILJETTER TILL SHOWEN
och 2 Flip kameror för att följa din resa!

 Men det är inte allt, det finns priser . Du kan vinna en Ipad, en laptop, en ipod touch och en 2010 Teen Choice surfbräda.

Låter det inte underbart? :) så vad väntar du på? du kan vinna !!! :D
för att registera dig i tävlingen tryck
HÄR!

DU KAN INTE DELTA OM DU KOMMER FRÅN SVERIGE :(




aa , jag vet mina paint kunskaper suger. Jag har alltid varit dålig på att rita och det här med data skit. Men det här var typ det snyggaste jag har gjort, så jag blev stolt hahaha XD
Postat av: Anonym

Hej!

Kollar man i din blogg så är det ganska uppenbart att du gillar Justin Bieber!

Jag och en kompis har gjort en JustinBieber sida där vi så småningom skulle vilja samla alla svenska Justin Bieber fans.

Och vi undrar om du skulle vara intresserad att kolla in och kanske bli medlem!

Mer info på sidan! http://justinbieberfans.inc.se/

Ha en bra dag!

2010-06-29 @ 01:12:02
Postat av: justiinsgurl

Vart nånstans ska Teen Choise Award hållas ?? :)

2010-06-29 @ 01:58:02
Postat av: nora

hejhej älskar in blogg :)

men jag skulle vilja säga till dig att jag läse igenom reglerna på teen choice awards tävlingen det stom att det gäller bara hela usa och nårga andra få länder porto rico , colomibia , sverige är inte med så vi kan inte tävla , SVARA SNÄLLA PÅ DENNA FRÅGA

2010-06-29 @ 10:50:27
Postat av: justinbieberfan#1

Ni har en skiiit bra blogg!!!!! och jag älskar justin!!! men den sidan där man kan vinna vip saker man kan inte bli medlem när man bor i sverige va? Kraaamizaar <3333

2010-06-29 @ 13:25:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: