Category: | 2010-07-21 | 20:06:12

what would you do if...

om en utav Justins dansare skulle ta upp dig på scenen och säga att du skulle få vara Justins One Less Lonely Girl på scenen ?


det är justins dansare som väljer en anonym tjej i publiken som blir one less lonely girl tjejen på scenen.

вιєвєя ❤ belieber✔

Postat av: Emma o Carro

Sv:

Aww ni är för snälla!!! Vi gillar din/er blogg också!!! Jag (Emma) har gått in på denna var dag sen jag blev en belieber:) Hur har ni fått en sån snygg design och säker så många som går in här var dag? Vi har typ 13-17 var dag som går in på vår!! Vi länkar så klart till er också!!

2010-07-21 @ 20:19:12
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: Nelly

Jag skulle nog bli jätteglad och typ skrika:D

Jag skulle stirra på Justin typ hela tiden då:D hahaha nä man jag skulle bli skit glad:)

2010-07-21 @ 20:20:28
Postat av: Am

Skulle bli jätte glad! :D<33 det är ju värsta chansen.

2010-07-21 @ 22:18:46
URL: http://ffaantastic.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: