Category: | 2010-07-19 | 19:29:07

visste ni att..

Bieber ❤ Fan



Justin gillar att hoppa i sängar.

Justin sa att han skulle bli den värsta pojkvännen, för att han inte skulle kunna ge hans tjej så mycket som en flickvän ska ha.(aaaww)

Justin gråter ibland av stress och ibland önskar han att han var en vanlig kille igen.

Justin erkänner att han är dålig på matte.

När Justin sa att han var ledsen, så var det för att Jasmine Villegas hade tappat bort sin mobil så dem kunde inte smsa på 10 dagar. ( det var ungefär när baby-musikvideon kom ut, som han sa det)

Justin kolla på svampbob med sin lillasyster.

Justins första kyss var på ett disco i skolan. Jag gav henne inte tid att gå tillbaka, jag bara gick in för det och hon kysste mig tillbaka.

Justins smeknamn är : Biebs, Bieber, Jay B, BustinJieber, Beebs, Bieberboy, JustBiebs

Justins hår är JÄTTE mjukt.

Justin säger: att jag skulle jobba på macdonalds om jag inte var känd.

Justins favorit snabbmat är macdonalds och subway.

Justin förstår inte folks besatthet av hans hår.

En gång så spelade Justin hockey och skulle visa hur duktig han var för en tjej. Men sen snubblade han över sin egen klubba (naa stackarn)


Postat av: anonym

åh, älskar sånna här :D

2010-07-19 @ 19:55:14
Postat av: anonym

åh , älskar sånna :D

2010-07-19 @ 19:55:57
Postat av: Am

älskar sånna här inlägg! :D<3 Vet ni om justin gillar mer kända elr normala tjejer?

2010-07-20 @ 09:28:32
URL: http://ffaantastic.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: