Category: | 2010-07-13 | 19:38:08

vilken är er favoritmusikvideo?

det undrar justin på sin twitter och vilken den första videon var du såg, och det undrar vi också haha :D


 

One Time



One Less Lonely Girl


Baby Feat Ludacris


Never Let You Go


Eenie Meenie Feat. Sean Kingston



Never Say Never Feat Jaden Smith


Somebody To Love Feat. Usher


Vilken är eran favoritmusikvideo? Min(Lina) är somebody to love för att det är mycket bra dans i den och ingen tjej med som han håller på med. Och sen gillar jag One Time musikvideon ;) men jag gillar alla videosar. Men det är dem som jag sa som jag gillar lite extra ;)
Postat av: ..

min favorit musikvideo är BABY, jag tycker att det är kul när det är en tjej med för det är så roligt att titta på justin när han flirtar med demn.

Många skulle också bli sura om dem fick höra att justin har en flickvän men jag skulle tycka att det vore kul det också heheh även fast jag tycker om honom jätte mycket

2010-07-13 @ 22:27:00
URL: http://..
Postat av: jennie

jag håller med dej lina, min är somebody to love :d

2010-07-15 @ 15:22:36
URL: http://jenniiele.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: