Category: | 2010-07-17 | 23:21:06

Sean Kingston om Justin:


Sean Kingston chattade med Popstar! om Justin Bieber:


Var du nervös när Justin körde din Ferrari?
- Jag flippade ut i början, Nej, Bieber krascha inte min bil! Men sen tänkte jag typ, Det är ju Justin Bieber så om han kraschar den, så kan han ge mig en fin check och så går jag och köper en helt ny Ferrari, en ännu nyare! Killen är 16. Han hade sitt tillstånd. Det var kul.

Vad gör Justin så cool?
- Justin är så ödmjuk och charmig! Man måste bara älska honom! Min mamma säger att hon vill packa ner honom i en resväska och behålla honom! Nah, han är en bra kompis. Det är min lillebror, mannen! ;)

Vad är det bästa med att skriva låtar med Justin?
- Jag skulle kunna skriva vad som helst och han gör så att det låter myyycket bättre för hans röst är fantastisk! Jag skulle kunna skriva en låt som går, 'Blah, blah, blah' och så sätter han sin ton i det och så skulle det låta fantastisk! Det skulle till och med bli en stor hit!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: