Category: | 2010-07-29 | 21:20:46

president obamah på the view

När president Obamaha var på The view så berättade han detta :

Under de hårt kritiserade inspelningen av The View, avslöjade president Obama att han inte har Justin Beiber på sin iPod.

President Obama befinner sig i New York stad för kapitalanskaffning, liksom på detta framträdande på ABC dagtid talkshow.

Nedan är de potentiellt förödande utskrift av Obamas tillträde att hans mp3-enheten är i själva verket "Bieber-fri".


ELISABETH HASSELBECK:
Har du tänkt på en iPhone alls, göra ett byte?

President Obama: Jag har inteinte gjort bytet än. Jag har en pod men, jag har en bra iPod

Whoopi Goldberg: Kan jag fråga dig vad som är det första låtarna på din iPod?

President Barack Obama: Du nämner en låt, jag har det. Oavsett om det är (pauser)

Whoopi Goldberg:
"Didn't I Blow Your Mind This Time"?

President Barack Obama: Jag har Jay-Z där. Jag har Frank Sinatra där. Jag har Maria Callas där
Sherri herde, Justin Bieber

(Publik skratt)

President Barack Obama: Jag har Maria Callas på det

President Barack Obama: Jag har inte Justin Bieber på den
(Publik skratt)

Barbara Walters: Nej men jag slår vad om att dina barn har Justin Bieber där, men jag har träffat Justin Bieber han kom för att sjunga i Vita huset. Han är en mycket trevlig ung man.



en bild från i julas när justin var där och uppträdde.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: