Category: | 2010-07-22 | 03:00:59

justin när han var liten


asså gud vad gullig!! gullee

den här videon hittade jag från en till justin blogg som heter http://jdbiebs.blogg.se/. Också otroligt bra. Förut så hade jag absolut inte tid att titta in alla andra justin bloggar. jag var bara insatt på våran.  men nu har jag tittat in några. och diggar väldigt många, eftersom jag trodde att alla justin bloggar skriver samma saker, men faktiskt inte. okej det är mycket som vi skriver samma om, men som den här videon till exempel den hittade jag hos dem? sjuukt kul ju!

om du har en justin blogg och vill synas på våran blogg, kommentera då det här inlägget. För imorgon så kommer jag skriva ett inlägg om din blogg och massa fler! ;)

det här vill jag göra nu för att belibers hålller ju ihop tillsammans och hjälper varandra.
Postat av: SB - swedens belieber

Darför Älskar jag er blogg !

ni bryr er om andra beliebers och Är verkligen olik alla andra bloggar jag sett .

kÄrlek till er

2010-07-22 @ 03:32:55
URL: http://swedensbeliebers.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: