Category: | 2010-07-18 | 20:50:02

Justin är med i expressen

idag så kom mamma med expressen och ba aa där är han ;)
så här har ni den lilla artikeln om justin i expressen idag söndag 18 juli!

sorry för bilderna, men dem är tagna med min mobil . och jag var helt hyipad så det blev lite weird :s

OCH en väldigt viktig sak hära. det är jag som har tagit bilderna. så om du nu vill ta bilderna, FRÅGA först och sen SKA DU LÄNKA TILL VÅRAN BLOGG!



jag har gjort ett rött sträck där det börjar igen ;)
Postat av: felicia

SV. jajamen :) ja. det var mycket härligt där faktikst.

Hmm.. mja, nej inte sådär jättemycket xD

2010-07-18 @ 21:35:55
URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: Anonym

debutalbum?

det står debutalbum..det är ju hans Andra album;o

2010-07-20 @ 15:13:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: