Category: | 2010-07-31 | 15:04:59

jessica jarrell

okej,VI har fått lite kommentarer om Jessica Jarrell. Så då säger jag såhär. Jessica är 15 år född år 1995. Hon började nog sin karriär med att vara med i School Gyrls som Justin också var med. Och Scooter Braun fick förmodligen då höra Jessica sjunga, och sa då aa du och Justin borde göra en duett. Och sen några månader senare. Började hon göra lite låtar och fick kontrakt. Och sen helt plötsligt så gjorde hon låten Overboard med Justin. Och nu har hon ett eget album. Och har varit med i några teen konserter. Aa, och jag måste säga att jag geekar sönder hennes tre låtar : key to heart, Almost love, up and running. Här är dem tre låtarna ;)

Och vi fick några frågor om hon och Justin är på G.  Men Jessica Jarrell sa nyligen i en interjuv när intejuvaren(?) frågade henne det , då sa hon : NEEJJJJ, aldrig . aldrig. Jag och Justin är jätte bra kompisar. Det skulle förstöra vår vänskap jätte mycket. Och jag vill ha kvar det på den vägen som det är.

Så dem är inte på G. Dem är bara jätte bra kompisar ;)

key to my heart :


almost love :


up and running (Den här musikvideon kom ut igår ;))


här är behind the scenes av up and running för er som är intresserad:


och sist med det här inlägget så avslutar vi med när hon sjunger overboard med justin på turnéen ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: