Category: | 2010-07-02 | 13:00:28

börjar jessica jarell sin egna turné nu?

Nu är 15-åriga sångerskan igång med en helt ny turné.

Den här gången slutade Jessica bara umgås med hennes anhängare vid en särskild träff. "´Jag älskar att träffa mina fans!" berättar hon för Jysk. "Jag kom precis tillbaka från att ha gjort en träff med en  radio vinnare. Alla var så snälla!" 

LA personen(Jessica) berättar också om hennes garderob, hennes uppsättnings lista och det unika sätt som hon går omkring och hennes beställning av livsmedel. "Jag är redo för min show. Nu försöker jag lista ut vad jag ska ha på mig ikvöll."Showerna har blivit bättre och bättre och det är så konstigt att titta in i folkmassan och se fansen sjunga mina låtar. Det är så coolt!"

"Jag älskar att dansa och jag gör alltid det även när jag inte är på scenen. Jag har en vana att dansa, som till exempel när jag ska beställa mat dansar jag. Eller när vi står och väntar på bussen så dansar jag. Det är så fånigt men jag kan inte hjälpa det! Jag hoppas att jag får se er alla snart! ".

Ja, det här hittade jag på en sida. Och dem uppdaterde det här imorse. Så har Jessica Jarell slutat att vara på Justins turné nu? nu kanske det är Vita Chambers som tar över istället för Jessica Jarell ? För Vita Chambers skulle ju komma in någon gång i Juli? hmm.. aa vi får väl se imorgon på videosarna om hon var med. Eller så kanske hon åker snart ? 

































    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: