Category: | 2010-12-18 | 18:19:38

svar på kommentarer....


KommentarTid 
Anonym om svar på kommentarer....:
hittar inte så kan ni inte länka det?
18 December, 18:14  
Anonym om svar på kommentarer....:
lägg ut länk då !!
18 December, 18:13  
amanda om svar på kommentarer....:
JAG FATTAR INTE HAR SVERIGE BILJETTERNA KOMMIT UT?
ÄR DET RNS SÄKERT ATT HAN KOMMER TILL SVRIGE?!!
SNÄLLA SVARA JAF FATTAR VERKLIGEN INTE!
18 December, 18:09  
Matilda om svar på kommentarer....:
Va har det kommit ut biljetter till justin Bieber i Sverige? :O
18 December, 18:03  
Anonym om svar på kommentarer....:
OFTA ?! NÄR ?? VAR ?? OMG !! :'D
18 December, 18:03  
Anonym om svar på kommentarer....:
VAD HETER HEMSIDAN HAN LÄGGER UT DATUMEN????
18 December, 18:02  
Matilda om svar på kommentarer....:
vart då? vilke hemsida? :)
18 December, 17:57  
Anonym om svar på kommentarer....:
VAD ÄR HANS HEMSIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Haha ni är ju bara för söta!! Men jag vet inte om det var en lögn eller inte för jag fick nyss reda på att sidan har tagits bort, Sorry girls! Men så fort vi får reda på en sid så ska vi länka
Postat av: Anonym

Kan ni säga vilket datum det stod att han skulle komma, fast än sidan är borta?

2010-12-18 @ 18:27:23
Postat av: Anonym

Heej, nu fattar jag ingenting så justis billjeter elr datum till hans konsert är inte släppta så man vet fortfarande inte om han kmr elr inte. Men det är väll ganska säkert att han kmr?<333

2010-12-18 @ 21:36:23

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: