Category: | 2010-12-12 | 18:21:51

svar på kommentar

wilma om svar på kommentar:
visste du att Justin är tillsammans med Jasmine nu :oo, aldrig vart det förut men han är det nu men hon vill inten att det ska komma ut :ooo

svar: haha nej verkligen inte dom är inte tillsammans jasmine har en pojkvän och det är inte justin :)
och jag tror att justin hade delat med sig till sina fans om han hade haft en flickvän

Mariee om justin bieber kommer kanske till sverige i JANUARI?:
Omg omg omg!!!! jag döör hoppas han kommer !!! jag älskar han så mycket !! <33. men vart i sverige kommer han komma ?

svar: haha ja jag älskar också han mega mycket ;oo
som sagt nej vi vet ingen ting än om var det är han ska vara osv.. men jag tror att han kommer komma till stockholm men när vi vet ALLT om när hans ka till sverige då kommer det upp på bloggen direkt :)
Postat av: Anonym

va? har jasmine en pojkvän? sen hur långt tbx? :s

o va heter han?

2010-12-12 @ 18:33:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: