Category: Bilder | 2010-12-21 | 14:22:50

Justin och Taio Cruz!


Den här bilden säger mig mycket.
Eftersom jag har sett Taio Cruz live, så känns det som om jag är såå nära Justin. Haha, ni tänker säkert "vad är det hon menar?" eller "Är hon knäpp eller?"
Hahah, men jag har varit såå nära Taio, så de känns som om jag har "sett" Justin också :p haha, jag är lite störd ibland ;)
Postat av: jadenssmith.blogg.se

http://www.youtube.com/watch?v=uNnzZQUhN-M&feature=recentf

klicka på länken det är en låt med justin som inte har kommit ut en!:')

mvh Natta

2010-12-21 @ 14:33:34
URL: http://jadenssmith.blogg.se/
Postat av: Lena

haha nej du är inte störd! ;)

I alla fall mkt normalare än mig och mina vänner! XD

Vi är ganska störda..hahah.

12 år och gör kullebyttor neråt från backar...haha störda.

2010-12-21 @ 14:37:29
Postat av: Liv

Åh Justin gud vad het du är!!!

din musik kommer jag lyssna på hela livet!!

för jag älskar din musik!!!!!

gulleplutten hur skulle jag klara mig utan dig och musiken.

2010-12-21 @ 20:00:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: