Category: | 2010-12-28 | 23:36:44

Justin Bieber vill hjälpa rumänska föräldralösa barn


Pop
star Justin Bieber vill hjälpa rumänska föräldralösa barn.

''Baby''sångaren avslöjer att han har plågats av bilder han har sett om moderbolag och mindretots i Europa om dom föräldralösa barn.


Han berättar för CNN, ''I Rumänien finns det många föräldralösa barn ...... Det är verkligen tråkigt för mig att se.´´

''Jag vill dit och bara hålla dem i min famn.''

Och Bieber medger att han tänker på sin hjälte Michael Jackson som alltid hjälpte dom föräldralösa barnen

Han tillägger,''Han (Jackson)har alltid velat hjälpa andra och han ville alltid få folk att le, göra folk glada med sin musik och hans låtar ... och det är också så jag vill göra.
Postat av: Anonym

awwe :')



så fin han är! :)

2010-12-28 @ 23:42:09
URL: http://bieberstoryy.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: