Category: | 2010-12-15 | 15:39:13

Justin Bieber interview- Red Room Dec '10



Reporter
: Vad är den perfekta tjejen för hur hon är?
Justin: Jag gillar tjejer som är roliga, bra personlighet vackra ögon och ett vackert leende ,
reporter: måste du ha någon som kan sjunga ? vill du ha någon som inte kan sjunga ?
Justin: nej det spelar ingen roll om dom inte kan sjunga.
reporten: ska du ha en rolig tjej , eller e det du som ska vara den roliga i ert förhållande? 
Justin: du vet jag gillar och va den roliga typen, men hon måste vara rolig för jag får itne bli uttråkad
reporten:Gillar du engelska tjejer?
Justin: ja jag gillar engelska tjejer dom e coola

till 1:57
Journalist: Jag måste fråga om Rihanna, och historien som vad du måste visa din abs, det är sant?
Justin: Ja det är sant!
Reporter: Verkligen?
Justin: Ja, jag visade henne min "6-pack"!
Reporter: Och hur var din sex-pack, hon älskade det?
Justin: Hon älskade det, älskade det!
Reporter: Hon blev förvånad ..?
Justin: Um .. Det var typ .. * Skrattar * Nej, det var roligt!
Journalisten-tala abs - Nej, men vänta med att passera mig väskan, här är vad mitt bröst, om du vill se vad min kropp * skratt

Postat av: SOFIA

Önskar dig en trevlig kväll! KRAM

2010-12-15 @ 16:11:22
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: