Category: | 2010-12-18 | 11:58:28

Justin är ett stort fan av flo rida







Någonsin undrar vad låtarna Justin beiber personliga iPod? Vi har en bra gissning ... allt som Flo Rida sjunger. Den 16-åriga sångerskan är ett sådant stort fan av Flo: s arbete som han till och med frågat den 30-årige rapparen om de kunde ta en bild tillsammans medan backstage Z100: s Jingle Ball konsert New Yorks Madison Square Garden på december 10!

"Vi tog en bild och han frågade mig [för bilden]," Flo berättade HollywoodLife.com. "Det är en komplimang!"

Men det är inte bara en enkelriktad gata för Biebs. Det visar sig att Flo sig själv som en Belieber också. "Bara att vara i omklädningsrummet tidigare hörde jag denna fantastiska röst och trodde det var radion, men det var faktiskt han," Flo sagt. "Vi hade en delad omklädningsrum. Jag var som, "Man du är bra." Han gick ut och gungade och nu se honom med storleken framgång har han bara är fenomenal. "

Flo ger också stor rekvisita till två andra stjärnor, Ke $ ha och Lady Gaga. "De är båda stora," Flo erkänt. "Jag arbetade med båda, Lady Gaga om" Starstruck "och Ke $ ha " Right Round ". $ Ke ha är en boll av energi och Lady Gaga är bara ... [fantastiska]!"

Flo Rida's tredje album Only One Flo (del 1) är i butik nu featuring smash singlar "Club kan inte hantera Me" som produceras av David Guetta och "Vem Dat Girl" featuring Akon med gästframträdanden av Git Fresh, Ludacris & Gucci Mane

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: