Category: | 2010-12-12 | 16:47:34

hela justin konsert i korthet


när overboard kommer, undrar jag vafan jasmine håller på med? hon leker typ sexig? tönt!(ja gillar inte henne, tycker hon utstrålar som hon är så mycket bättre än alla andra tjejer i världen , och att hon får hålla på med justin och inte vi. hon vill göra oss avundsjuka. jag gillar hennes låtar , dem är bra vissa. och hon ser bra ut . det är ju bra. men ja gillar inte hennes personlighet , som ja har uppfattat den från videosar o.s.v. men ja har ju inte träffat henne in the real life, så ja ska inte döma henne.)
Postat av: Julia

Håller med dig!!

2010-12-12 @ 19:46:47
URL: http://lundbergjulias.blogg.se/
Postat av: linnea.s

håller helt med angående jasmine...tycker hon beteer sig precis sådär som du beskrev :/ men det är inte så att jag hatar henne jag gillar hennes låt"i own this" :)



älskar eran blogg, läser den varje dag den e bääst ! <3:D

2010-12-12 @ 19:57:18
Postat av: Anonym

vafan hahah varför komm en jäkla bjärn upp??

2010-12-12 @ 21:59:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: