Category: | 2010-08-13 | 13:58:37

visste ni att..



Justin kysste en gång en poster av sig själv och sa "oh yeah jag är en bra kyssare".

Justin vill gifta sig när han är runt 27 år.

Justin är inte rädd för att säga till en tjej att hon är söt/vacker.

Justin sa :"Jag vill gärna servera frukost på sängen till min tjej och ge min tid till henne''.

Justin älskar spaghetti och köttfärsås.

Justins mellannamn är Drew.

Justin sa att han blir lite pervers när han är med Ryan, chaz och hans vänner.

Justin säger att han aldrig kommer att såra sin tjej när han är gift för att han såg hur mycket hans mamma led.

Justin gav en gång sin lärare en blomma för att förlåta honom. förmodligen för att han nog hade gjort något dåligt.

Justin har alltid velat kyssa en tjej i regnet.

Justin funderar på om han ska bjuda in 25 lyckliga fans till hans 17 års födelsedagsfest.

Justin försöker att bara vara arg och svära när han är med vänner och inte framför familjen eller fans.

Justin favoritband är Metallica.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: