Category: | 2010-08-12 | 12:22:30

Aug. 11, nashville

okej videon går inte att lägga ut så ni får länken ;)
http://www.newschannel5.com/Global/story.asp?S=12966090

NASHVILLE, Tenn.
– staden Nashville har blivit övertagen av "bieber fever". 16-åriga pop fenonomen Justin Bieber uppträdde en konsert på Bridgestone Arena Onsdags natt(igår-kväll).

Bieber meddelade också på onsdags natten att för varje biljettköp för den utsålda showen, kommer $1,06 gå till Nashville översvämningsbistånd.


"Jag är verkligen glad att jag vara här och hjälpa till, något som verkligen är viktigt för mig. Musik har varit en del av mitt liv så länge som jag kan minnas
," sa Bieber.


En $32,000 check kommer gå direkt till Community Foundation of Middle Tennessee.

 

Den sjungande sensationen har tagit våra hjärtan av unga flickor över hela världen. Han har hits som "One Time" och "Baby".


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: