Category: | 2010-08-30 | 22:52:02

justin- the X factor



Justin Bieber vill vara en domare på den amerikanska versionen av The X Factor.
Den tonåring sångaren säger att han är desperat att arbeta tillsammans miljonär musikmogul Simon Cowell.
"Jag tror att Simon Cowell är bra." Bieber sagt.
"The X Factor är på väg till USA och jag skulle älska att göra en gäst döma kortplats. Men vissa personer kanske inte som att få råd från en kille i min ålder. "
Bieber, 16, avslöjade nyligen att han är kär i Harry Potter skådespelerskan Emma Watson.
"Jag skulle älska att ta ut henne på middag. Det skulle vara fantastiskt om hon kunde komma till en av mina konserter så skulle vi kunna umgås efteråt, sade han.
"Jag älskar det faktum att hon är en av de största kvinnliga filmstjärnor, men har valt att gå tillbaka till college. Det visar hon verkligen är jordad och normal. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: