Category: | 2010-08-19 | 23:04:29

Börjar Justin bli en diva?


Bild från inspelningen av One Time- videon

Enligt Star Magazine, frågade femåriga fanet Emily Carson om en autograf när Justin åkte på sin cykel runt Georgia’s Durhamtown Plantation resort på Tisdagen, 10 Augusti.

Emily's mamma, Ashley, hävdar att Justin skrek tillbaka till Emily, "Det är min lediga dag!"

"Jag sa, jag vet men hon är bara 5 och hon älskar dig." Sa Emily's mamma, Ashley.

"Han sa, 'Jag har också varit 5 en gång!' Emily är älskar fortfarande honom men han var så otrevlig!"

Under tiden den dagen, så postade Justin ett meddelande på sin Twitter, som informerade att han njöt av sin lediga dag. "Off roading… having fun. great day”.


Jag förstår fullt ut att han vill ha en helt ledig dag och tycker inte att det här är konsigt på något sätt. men en autograf kanske inte skulle skada?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: