Category: | 2010-04-23 | 21:48:01

två saker!

1.Vi får bara er och mer besökare, men inte lika många kommentarer. Kommetera även om det inte är viktigt, vi vill höra din åsikt! Vi godkänner inte kommentaren om du inte tilllåter ;)

2.Om du vill få påminnelser om att vi har skrivit nya inlägg är det bara att följa oss på bloglovin'. det gör du antingen under Translate eller i beskrivningen av bloggen !

det var allt jag hade att säga! med de orden slänger jag in en bild med lite drägelvarning!


Postat av: Albulena

DAAAAAAAAAAAAAAMN HOT HOT HOT !!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-23 @ 22:12:14
Postat av: Anonym

såååå söööt<333

är det normalt att ha 600 bilder på sin idol (justin bieber) att man tittar om han har skrivit något på sin twitter typ varje sekund. Det ända man gör är typ att bara prata om honom eller tänka på honom.:S

2010-04-23 @ 23:23:57
Postat av: Alyssia

sååå söööt<333

Har en fråga, snälla svara i kommentarerna.

Är det normalt att ha över 600 bilder på sin idol (justin bieber)? Jag kollar typ hans twitter varje sekund.

Pratar hela tiden om honom och tänker bara på honom:S Är det inte lite överdrivet? det tycker nästan alla som jag känner:(

2010-04-23 @ 23:33:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: