Category: | 2010-04-09 | 02:01:32

Justin twittrade en bild


Justin twittrade den här bilden för en timme sen och hans twitter ser ut såhär just nu :



första tweeten hör till bilden här ovanför ;). och den betyder : Se till att titta på @jimmyfallon ikväll. ska ha en jam(vet inte vad det betyder på eng. men jam på spanska betyder skinka. Men om någon vet så kommentera ;)) säsong med rötterna!

och andra tweeten : @taniadenise har precis köpt @justinbieber cd. Jag undrar om guldbiljetten är där inne?? :) = Lycka till och tack

och tredje tweeten har jimmyfallon skrivit men justin har kopierat den ;) men såhär betyder den : jimmyfallon Galen stor show ikväll. Ställ in din TiVo's. Tina Fey, Justin Bieber, Mario Batali och en bit av Parks och Rec i en glädje klubb.

och fjärde tweeten :
Undebar dag.. På SNL(Saturday Night Live) reppning med besättningen(vi säger ju crew här i Sverige med. Eller iallafall jag och mina kompisar haha :D)... Gör en del sketcher..Ganska vildt/konstigt/ofattbart att jag är här


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: