Category: | 2010-04-09 | 01:38:58

justin och kärlekslivet

Jag hittade en intervju om Justin. Den är ganska ny. Och jag hittade några viktiga delar i den som jag tänkte att ja måste lägga upp. HÄR är resten av intervjuen ;)

och här är dem viktiga menningarna jag tyckte att jag måste lägga upp. Jag översatte dem direkt till svenska. Men på engelska finns på länken jag länkade ovan ;)

-Han talar om hans väg till berömmelse från YouTube och hur kärlekslivet suger för att "just nu, så är det svårt" orsaken är att jag reser så mycket. "

Även om han har fans skrikande, gråtande och går ut med blotta närvaron av hans söta ansikte, är han fortfarande jordat ... Åtminstone för nu.

Vi får hoppas att det dära me kärlekslivet blir bättre.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: