Category: | 2010-04-07 | 22:27:29

Interjuv med Justin

Här är en interjuv med Justin. Den här interjuven hör till dem HÄR BILDERNA!

Här är en liten del av interjuven. Resten kan ni läsa HÄR! Jag la inte upp hela interjuven för jag orkar inte översätte hela interjuven p.g.a. att jag är sjjuk och svag!
Här är en bit av interjuven : 

Justin Bieber keeps his stunna shades on in this shot from Interview Magazine (with cover girl Carey Mulligan!).

Here’s what the 16-year-old teen sensation had to share:

On his celebrity crush: “I’ve been totally in love with [Beyonce] since I was seven. She kinda broke my heart when she married Jay-Z.”

On his new songs for his female fans: “I want them to hear my music and wanna play it again because it made their hearts feel good.”

On his ideal world: “I want my world to be fun. No parents, no rules, no nothing. Like, no one can stop me. No one can stop me.”

SVENSKA : Justin Bieber håller hans Stunna nyanser på detta skott från Intervju Magazine (med lock flicka Carey Mulligan!).

Så här ser den 16-åriga tonåringens känsla som han delade:

Hans kändis krossa: "Jag har varit helt förälskad i [Beyonce] sedan jag var sju.
Hon ungefär krossade mitt hjärta när hon gifte sig med Jay-Z. "

Hans nya låtar till sina kvinnliga fans: "Jag vill att de ska höra min musik och vill spela det igen eftersom det fick deras hjärtan att må bra."

På hans ideal värld: "Jag vill att min värld ska vara rolig. Inga föräldrar, inga regler, nej ingenting. Det blir som, Ingen kan stoppa mig. Ingen kan stoppa mig. "


Justin och Chris Brown. När dem spelade in låten 'we are the world' till Haiti.
 Haha älskar den här bilden :P

Postat av: Demhat

Heej jag undrar om jag kan kopiera texten som är på Svenska?

Jag kommer att skriva på min blogg att den är från din blogg=)

Men om du säger nej så gör det inget!<3

2010-04-07 @ 22:48:25
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: