Category: | 2010-04-08 | 21:56:05

Beyonce

Jag har för mig att jag redan har bloggat om det hära. Men jag kollade runt på bloggen och hittade det HÄR INLÄGGET. Som var om beyonce. Men det var inte riktigt samma nyhet som jag tänker berätta nu.

JUSTIN Bieber hävdar att Beyonce Knowles "krossade hans hjärta".

Den 16-åriga sångerskan gillat Beyonce riktigt länge och Justin medger att han var förkrossad när han fick veta att hon hade gift sig med långsiktiga pojkvän Jay-Z i april 2008.

"Jag har varit helt förälskad i henne sedan jag var sju, sade han. "Hon liksom krossade mitt hjärta när hon gifte sig med Jay-Z."

Trots sin sorg över hennes äktenskap,så fick Baby sångaren chansen att träffa sin idol på årets Grammy Awards.

"Det var fantastiskt, säger Justin av mötet. "Jag var lite nervös men jag sa till henne att hon ser riktigt bra ut. Egentligen är hon super het. "

Trots att han är förälskad i Beyonce, medger den unga stjärnan att han inte har upplevt "riktig" kärlek ännu.

"Jag har inte varit kär ännu, sade han. "Jag har definitivt varit tillsammans med några tjejer. Men det har mest varit valp kärlek. Det är inte den äkta varan, men det är vad du tror på den tiden.

Den här intervjuen tog jag från showbizspy. HÄR kan du läsa intervjuen på engelska ;)


Postat av: Sabina

Justin sa ju att hans hjärta aldrig krossats! ;O

2010-04-08 @ 22:28:10
URL: http://justinbieberdaily.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: